Distribuie articolul

COMUNICAT DE PRESĂ

În ultimele două luni, vocea dâmbovițenilor s-a făcut auzită, în mod concret, în Instituția Prefectului Județul Dâmbovița!

Implicându-se activ în eficientizarea serviciilor publice, prin completarea anonimă a unui chestionar, zeci de cetățeni au semnalat problemele pe care le-au întâmpinat la ghișeele administrației publice.

Din cele 43 de chestionare completate anonim, rezultatele au indicat că 30% dintre respondenți sunt mulțumiți de activitățile derulate, iar 70% dintre respondenți sunt nemulțumiți de activitatea de relații cu publicul desfășurată la ghișeele Serviciului Public Comunitar Regim Permise de Conducere și Înmatriculare a Vehiculelor Dâmbovița.

Cele mai frecvente probleme semnalate au vizat ghișeele de înmatriculare a autovehiculelor, dâmbovițenii fiind nemulțumiți de: numărul redus al bonurilor de ordine disponibile, cozile lungi la ghișee și timpul de așteptare excesiv de mare pentru programările online, respectiv, trei luni.

Pe lângă toate acestea, oamenii ne-au semnalat existența unor liste gestionate în mod neoficial de către persoane din afara instituției, în parcarea centrului comercial, pe timpul nopții, regăsite apoi în postura de a dirija accesul cetățenilor la automatul de obținere a bonurilor de programare după deschiderea programului de lucru.

Luând act de toate cele de mai sus, în colaborare cu subprefectul Marian Tănase, coordonatorul acestui serviciu din partea instituției, și cu șeful serviciului, Florin Savu, am implementat, prin ordin al prefectului, un set de măsuri care, în doar câteva săptămâni, și-au dovedit eficiența:

-Eliminarea listelor neoficiale gestionate de persoane din afara instituției;

– Eliminarea cozilor la ghișee și reducerea interacțiunilor marcate de stres și nemulțumire;

– Posibilitatea programării înmatriculării autovehiculelor în termene rezonabile (maximum 14 zile în prezent).

Reamintim că, în dorința de a îmbunătăți relația dintre cetățeni și instituțiile publice, la 12 noiembrie 2024, am anunțat că vocea oamenilor se va face auzită în mod concret! Atunci am invitat cetățenii să se implice activ în eficientizarea serviciilor publice, punând la dispoziția acestora un chestionar pentru măsurarea gradului de satisfacție în raport cu serviciile oferite de instituția noastră.

Le mulțumim, pe această cale, tuturor celor care au semnalat probleme și ne angajăm să monitorizăm, în continuare, activitatea serviciului, pentru a interveni rapid în rezolvarea oricăror situații neplăcute apărute și pentru a consolida rezultatele pozitive obținute.

Îi încurajăm pe cetățeni să ne sprijine în identificarea și soluționarea deficiențelor semnalate cu. Chestionarul rămâne în continuare la dispoziția dumneavoastră, accesând linkul: https://db.prefectura.mai.gov.ro/ !

 

Prefect,

Emilian RUSU


Distribuie articolul