ISJ Dâmbovița: 77 de elevi confirmați Covid-19 și 49 de clase cu prezență fizică suspendată!

0
331

În conformitate cu prevederile Ordinului ministrului educației nr. 3030/14.01.2022 și al ministrului sănătății nr. 82/13.01.2022 privind modificarea Ordinului ministrului educației și al ministrului sănătății, interimar, nr. 5338/2015/2021 pentru aprobarea măsurilor de organizare a activității în cadrul unităților/instituțiilor de învățământ în condiții de siguranță epidemiologică pentru prevenirea îmbolnăvirilor cu virusul SARS-CoV-2, începând cu data de 17 ianuarie 2022, toate unitățile de învățământ din județul Dâmbovița vor funcționa cu prezență fizică, în funcție de rata de ocupare la nivel județean a paturilor de spital destinate îngrijirii pacienților infectați cu virusul SARS-CoV-2.

La apariția a 3 cazuri de îmbolnăvire cu virusul SARS-CoV-2 într-un interval de 7 zile consecutive la nivelul unei clase/grupe de studiu, cursurile cu prezență fizică la nivelul clasei/grupei respective se suspendă pentru o perioadă de 10 zile începând cu ziua următoare confirmării celui de-al treilea caz. Măsura suspendării la nivelul clasei/grupei este dispusă prin decizie a consiliului de administrație al unității de învățământ.

Preșcolarii/elevii carantinați și cei din grupele/clasele sau unitățile de învățământ preuniversitar/conexe care au cursurile cu prezență fizică suspendate continuă procesul de învățământ în sistem online.

Evoluția situației epidemiologice din unitățile de învătământ preuniversitar în săptămâna 10 – 14 ianuarie 2022:

  • clase cu prezență fizică suspendată ca urmare a cazurilor confirmate: 49 (1289 preșcolari/elevi);
  • preșcolari/elevi confirmați Covid-19: 77
  • personal angajat în învățământ confirmat Covid-19: 27

Situația actualizată zilnic a grupelor/claselor/unităților cu activitate suspendată este publicată pe site-ul oficial al inspectoratului școlar, la secțiunea Funcționarea unităților de învățământ

http://www.isj-db.ro/functionarea-unitatilor-de-invatamant

 

Inspector școlar general,

Prof. Cătălina HOMEGHIU

 

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here